lørdag den 15. juni 2013

Lazy day

Ugh, sidder i sengen hjemme i mors lejlighed. Jeg har ingen bukser på, og Plet ligger og spinder ved siden af mig. Der er virkelig ikke noget bedre end den lyd. I går var jeg i byen til klokken.. ja, den var nok i hvert fald 5 før jeg var hjemme igen, haha. Puha, drak ikke ret meget og blandede heller ikke tingene, men maven føles lidt underlig i dag. Jeg overvejer lidt, om jeg skal tage ud igen i aften, men ved ikke helt om jeg orker det. Er træææt. Skal faktisk også ud at løbe senere. Kan ikke rigtig se, hvordan det skal kunne gå godt... Derudover er det jo nu officielt sommerferie!!! Ingen skole igen før d. 2. september. Det skal blive sååå godt altså. Virkelig godt.


Og så lige et par billeder fra skoleafslutningen i går. Giiid det var mig der stod der :'(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar