onsdag den 19. juni 2013

New in: luxury shampoo

Vi skulle lige til at gå ind i elevatoren, da receptionisten (hedder det mon det???) stoppede os og gav mig min pakke!!! Jeg købte den for bare otte dage siden, så jeg er ret imponeret over, hvor hurtigt den er kommet frem helt fra USA. Jeg ved faktisk ikke engang hvilken dag, eftersom vi begge har været hjemme i min mors lejlighed for at vande blomster og passe kat mens hun var i Danmark for at deltage i krimidysten (klik for at læse mere). Nå, men pakken blev åbnet, og ud kom en shampoo og en balsam, som dufter himmelsk (faktisk fik jeg også tre små sæbeprøver med). Duften er vanilla coconut, og jeg glæder mig så meget til at afprøve dem - de skulle være meget sundere for håret end "normale" hårprodukter. Der er nemlig ingen parabener, sulfater eller SLS, men i stedet er der tilført lækre ting (f.eks. arganolie), som stimulerer hårvækst og læger hårbunden. 

Klik HER for at se produktet på sælgerens side.





Jeg har nu netop vasket mit hår i det, og det dufter som sagt virkelig, virkelig godt. Jeg har faktisk aldrig haft noget hårprodukt, der duftede SÅ dejligt. Så må tiden vise, om det også gør mit hår stærkere, blødere og sundere - og om duften bliver siddende i håret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar