torsdag den 13. juni 2013

100% natural skin care set

Hej alle søde! Her for nogle uger siden løb jeg tør for min ansigtsrens, og så var der jo ikke meget andet at gøre end at købe en ny, så det gjorde jeg. Jeg købte DENNE lækre sag fra Etsy, som jeg hentede på posthuset i dag! Jeg elsker virkelig, at man kan få naturlige og sunde ting på Etsy. Det er så lækkert ,og det føles så meget sundere at putte det i hovedet. Jeg prøver så vidt som muligt at leve et sundt liv uden at indtage alt for meget unaturligt, og det gælder selvfølgelig også med hensyn til cremer og sådan. Jeg har faktisk også for nyligt købt en shampoo derinde fra, som også gerne snart skulle komme med posten. 

Den pakke jeg modtog i dag indeholder:
  • 1 french while clay facial soap (med mandarin og ylang-ylang)
  • 1 flaske pink clay floral facial mask
  • 1 flaske hydrate skin toning elexir (med rosenvand og ylang-ylang)
  • 1 flaske nourish restorative facial serum (med neroli, argan, hyben og jojoba)







Har afprøvet det her tidligere på dagen og jeg elsker virkelig konsistensen, duften og bare generelt følelsen af noget sundt og naturligt i ansigtet. Det udtørrer ikke ansigtet på den måde, som jeg synes, mange renseprodukter ellers gør. Og derudover er det jo bare dejligt at putte noget i ansigtet, som man ved, hvad er!

2 kommentarer:

  1. Åh ja, kender godt det med at man VIRKLEIG kan mærke at det bare er guf til huden. Kan være jeg vil prøve den! Jeg bruger bare matas striberne.

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, præcis! Det bliver ligesom bare SUGET ind i huden. Så dejligt. Har jo som sagt kun prøvet den i dag, men kan indtil videre helt klart anbefales. Dog lidt dyrt, men altså...

      Slet