tirsdag den 11. juni 2013

A day back in time

Dagen i dag spenderede jeg i Granada med skolen. Vi tog af sted allerede klokken 9 og var hjemme igen lidt over 19, så det var faktisk en ret lang dag. Eftersom Granada ligger lidt inde i landet omringet af bjerge til den ene side, var der virkelig bare ingen vind, og det var sindssygt varmt. Jeg fik slet ikke drukket noget vand og endte med hovedpine på vejen hjem derfra. 

Nå, men vi skulle se den spanske forfatter, Lorcas barndomshjem og så ellers på en kort lille tur rundt i byen, inden vi vendte hjem igen. Jeg tror egentlig, det havde været ret interessant, hvis jeg havde forstået spansk, for de to første guider snakkede spansk og den ene talte virkelig hurtigt, så det var næsten umuligt at forstå noget, og det endte med, at jeg bare stod og stirrede ud i luften og ventede på, at de var færdige med at snakke, haha.

Fin baggård i Lorcas feriehjem.

Man kan spørge sig selv, hvordan nogen kan få dén idé at lave en statue med så stort et hoved...


Hyggelige små gader og så med Alhambra i baggrunden!


Er forresten også begyndt at se Game of Thrones med Mickael. Havde egentlig overvejet at se det før, men bestemte at det nok ikke var noget for mig. Men da det så pludselig var totalt hyped, var der jo ikke andet for end at gå i gang med det. Min første tanke er, at det er vildt spændende, men kan godt være ret svært at følge med i, når der er så mange forskellige personer og familier og så videre, men jeg tror helt sikkert, det kommer. Vi skal i hvert fald se nogle afsnit her senere på aftenen. Det er tiltrængt efter så lang en dag.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder! og ja, det kommer helt sikkert serien, jeg kan huske første gang jeg så "friends", der tænkte jeg godt nok at det lære jeg aldrig - men nu kan man jo ligesom alle afsnittene udenad! ;-) He!

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange tak! Havde det præcis på samme måde med Friends, haha. Hvor sjovt! Men ja, det er vel bare at holde i! ;-)

      Slet