søndag den 9. juni 2013

A weekend at my mom's

Hej søde læsere!

Jeg har spenderet det meste af weekenden hjemme hos min mor og er så lykkelig over, at det snart er sommerferie. Hele næste uge skal vi stort set bare på ture med skolen, så det er faktisk næsten ferie allerede.   Hvor er det virkelig bare længeventet!!! Nægter at tænke på skole i sommerferien. Har lige spist lækker mad og vil nu give mig til at nyde resten af aftenen med en kop te her lidt senere.


Ved egentlig ikke, om der er skole i morgen. Ved bare, at lærerne skal sætte vores karakterer i morgen... Lidt nervepirrende og vil egentlig bare se mine karakterer nuuuu!!! Men men, tiden må vise. Ville egentlig gerne opdatere bloggen noget oftere, men der sker ærligt talt ikke ret meget i mit liv lige for tiden. Det kan være, det kommer til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar