onsdag den 9. april 2014

Jaadaaaaaaaaa!!!

SÅ er jeg klar til at blive student. Jeg kan virkelig ikke få ind i mit lille hoved, at jeg er student om 64 dage. Ja, jeg har en lille countdown going on på både min mobil og computer. Ret skal været ret. Det er så sindssygt, at jeg snart er færdig og jeg tænker på det hver dag. Kan ikke lade være med at være lidt stolt af mig selv. Dog er der stadig en del eksaminer og afleveringer, der skal færdiggøres før det er officielt, men hvad fanden - det går nok alt sammen.

I dag kom min kjole med posten, så man kan da ikke undgå at være en smule emotional. Aaah, hvor jeg glæder mig!




Købte kjolen på eBay efter jeg fandt ud af at den var udsolgt på sheinside (tror jeg det var). Ebay er fantastisk og billig og let at finde ud af. Kjolen var billigere på eBay og så helt ens ud, så hvorfor ikke. Jeg er så glad for den!


NOW I'm ready to graduate! I really can't believe that I'll be done with this in just 64 days. Yes, I do have a little countdown going on both on my phone and also on the desktop of my laptop. Gotta keep track of important events! It's crazy that I'll be done soon and I keep thinking about it every day. I can't help but be a bit proud of myself, but there's still exams and assignments to be done before it's official, but what the hell. My dress arrived in the mail today and I can't help but get all emotional! I'm so excited!

I bought the dress on eBay after realizing that it was sold out at sheinside (I think). Ebay is always a good go-to solution. It was even cheaper there and looked exactly the same, so I went with it and I'm happy that I did.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar