onsdag den 24. juli 2013

En lille update

Så er det næsten en hel måned siden jeg sidst opdaterede bloggen. Det er egentlig mest fordi jeg ingenting har lavet siden skolen sluttede, og det er bare så lækkert. Magter ikke engang at gå udenfor, for det er alt for varmt.

I løbet af den sidste måneds tid har jeg arbejdet en smule for min mor. Det er gået ud på at oversætte nogle prøver af hendes bøger til engelsk, så hun kan sende dem til amerikanske forlag og muligvis få noget ud af det. Så med nogle af de penge, har jeg købt mig et nyt kamera, som jeg snakkede om HER. Der er jo virkelig ikke noget bedre end at købe noget, man længe har ønsket sig, med sine egne tjente penge

Nå, men kameraet kom endelig ind af døren i dag ved 11-tiden og da jeg så har pakket den lille lækkerbisken ud, går det op for mig, at der er et UK-plug med til opladeren. Jeg havde egentlig lidt frygtet det, men håbede at det måske ville være noget man kunne skifte ud med ledningen fra min gamle Canon-oplader, men nej. Da jeg så kiggede på produktbeskrivelsen på Amazon, står der allernederst med små bogstaver, at hvis man bad om de, kunne de sende et standard europæisk stil med i stedet, men nu er det jo for sent. Bum. Nå, men min mor siger, hun muligvis har en adapter liggende, så det kan være, jeg ikke behøver at købe en selv så.




Screen protectors er da et must!


Og et lille hukommelseskort da også.




Min sjæl græder over den oplader altsååå!

Jeg er lidt kommet til et punkt, hvor jeg ikke laver så meget. Ingen skole og de fleste af vennerne er i udlandet. Jeg har derfor ikke utroligt meget at blogge om, så det er gået lidt i stå. Jeg har altid haft interesse for fotografering, så det kan jo være, jeg begynder at gå en del mere op i det, og jeg vil dele alle mine gode billeder her på bloggen. Det kan derfor godt være, at det ender med at blive mere en fotograferingsblog fremfor en hverdagsblog. Men men, det må man leve med.

Derudover passer vi disse to lækre missekatter for Carina i en uges tid mens hun er i Danmark. De er da bare nutti, ikke sandt? Dejligt med et par katte i lejligheden, haha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar