torsdag den 1. august 2013

Pierce me

Hej skønne mennesker. Siden jeg fik piercet min tragus, har jeg haft en kriblen i fingrene. Jeg har så meget lyst til at pierce noget mere. Derfor har jeg siden dengang (3 måneder siden I DAG) tænkt over, hvad jeg gerne ville have lavet og dette er hvad jeg er kommet frem til.

Conch i mit venstre øre - pris mellem 200-350 kr.
Conch piercing with opal stud.beautiful conch piercing
Enten sådan her (med ring eller stav)

Becky Bedbug: 8mm Stretched Ear & Conch Piercing
Eller sådan her (som ikke kommer ud på bagsiden, men på siden i stedet).

Triple forward helix i mit højre øre - pris ca. 700-800 kr. (hvor jeg har kigget)
Triple forward helix piercings
triple forward helix | www.bodypiercing.sk  #helix#triple#forward#ear#piercing#piercings#bodypiercing#bodypiercingsk
Tror dog nemt de kommer til at sidde for langt fra hinanden og det dermed ikke er pænt.

To dermals under kravebenene - pris for to er 600 kr.
Collar bone microdermals
clavicle dermals | Tumblr
Så fint og feminint!

Min kæreste haaader piercinger, så det er nok ikke ham, jeg skal have med ind og få det gjort. Jeg har lidt overvejet ikke at gøre det, netop fordi han ikke bryder sig om det, men for fanden da... man kan jo ikke lade være med at gøre ting, "bare" fordi ens kæreste ikke godkender det. Man får jo ikke piercinger for at tilfredsstille andre. Jeg vil egentlig helst bare have det lavet med det samme, men jeg stoler ærligt talt ikke på de spanske steder. Der hvor jeg fik lavet min navlepiercing, blev den ikke lavet "rigtigt", og min venindes tungepiercing blev skæv derinde. Jeg føler lidt, at de er vant til turiststandarder og lidt bare bruger billige smykker for at spare penge. Det kan man jo ikke bruge til meget. Især ikke når det er noget så alvorligt. Det er jo trods alt metal, man stikker ind i kroppen. Så skal det jo være i orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar