fredag den 26. juli 2013

New in: clothes

Godaften søde læsere! I dag spenderede jeg nogle timer i Plaza Mayor, som er et ret stort shoppingcenter med masser af lækre butikker! Da jeg kom hjem, måtte jeg konstatere, at jeg var blevet lidt over 90 euro (ca. 700 kr) fattigere, men eftersom jeg havde købt en heeel masse, så skal jeg da ikke klage! Jeg må da lige vise, hvad jeg fik købt. Dog er det måske ikke så vildt praktisk at købe trøjer nu, hvor det er 30+ grader ude, men til den pris kan man jo ikke lade være. De skal nok come in handy her om en måned eller to. Åh, hvor jeg glæder mig til mindre end 25 grader og bare gå rundt i jeans uden at svede!


Trøje fra Pull & Bear til 134 kr.


















Jeg fandt faktisk først en sportsbh fra Nike som jeg ville have, men gad ikke at hoste op med 25 euro (186 kr) for den, så jeg kiggede videre og fandt denne som er næsten identisk i H&M i stedet. Heldigt. Så sparede jeg lige en hund der.



Altid dejligt med nyt tøj!

Nu tror jeg snart jeg vil gå i seng, så jeg ikke kommer alt for sent op i morgen. Selv om det er sommerferie, prøver jeg på ikke at stå alt for sent op, men det går ikke så godt so far. Jeg må lige oppe mig lidt. Men men, nu ingen stress.

2 kommentarer:

  1. Uuuh, fine bh'er! :o
    Og kan ret godt lide Cat Power trøjen! :D

    - Satina Wandel.
    http://mainia.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak. Synes også selv den var lidt sjov. Og så til den pris. Så kan man jo næsten ikke lade være :D

      Tjekker da lige fin blog! ;-)

      Slet